Intermat 2015 – Un real succes pentru Case Construction


20.05.2015

Case Construction Equipment a atras un mare numar de vizitatori la standul sau, care a ramas aglomerat pe intreaga durata de desfasurare Intermat 2015. Case Construction a prezentat intreaga sa gama de utilaje de constructii, lidere incontestabile in categoriile din care fac parte, a lansat pe piata noi produse si tehnologii importante si a pus la dispozitia celor interesati instrumente interactive de vizitare a standului sau si un serviciu de mare viteza care ii duce pe vizitatori la Case Customer Center de la Paris. De asemenea, brandul a atras si interesul publicatiilor comerciale de specialitate, fapt dovedit de cei aproximativ 100 de jurnalisti care au vizitat standul nostru pentru a participa la conferintele de presa organizate atat la deschiderea expozitiei, cat si in zilele urmatoare. In cadrul acestui eveniment, Case a prezentat jurnalistilor noile sale excavatoare pe senile din Seria D precum si prima sa gama de autogredere.

Noi tehnologii pentru viitor
Case a lansat pe piata din Europa prima sa gama de autogredere. Autogrederele Case din Seria C, „noii jucatori de top din echipa noastra”, ofera cel mai ridicat nivel de manevrabilitate si confort din clasa din care fac parte, cu pretul unui consum de carburant extrem de redus si a unor costuri de exploatare incredibil de mici. De asemenea, in cadrul acestei expozitii si-a facut debutul si noua generatie de excavatoare pe senile din Seria D. Motoarele acestor excavatoare respecta normele de emisii Tier 4 Final datorita Tehnologiei Case de Reducere Catalitica Selectiva (SCR) fara necesitati de intretinere si stabilesc noi standarde atunci cand vine vorba de performante de lucru, manevrabilitate, consum de carburant, confort si fiabilitate, fiind astfel pe deplin justificat motto-ul  care defineste aceste tipuri de utilaje: „Este timpul pentru mai mult”. Tot la Expozitia Intermat 2015, brand-ul nostru a lansat pe piata noi serii de incarcatoare frontale pe pneuri, mini-incarcatoare multifunctionale si mini-incarcatoare frontale compacte pe senile precum si tehnologiile Case® SiteSolutions, care au fost dezvoltate pentru a-i ajuta pe clienti sa-si gestioneze cat mai eficient activitatile de santier si lucrarile de constructii executate.


De asemenea, Case a prezentat si un prototip de excavator hibrid, care utilizeaza acelasi propulsor ca si excavatoarele standard similare dar al carui dispozitiv de basculare este antrenat de catre un motor electric. Durata de executie a ciclurilor de lucru aferente acestui excavator hibrid este identica cu cea a unui excavator hidraulic dar eficienta consumului de carburant si productivitatea de lucru a prototipului sunt incomparabil mai mari. Cu toate acestea, se anticipeaza ca prototipul de excavator hibrid va functiona la fel de lin ca si excavatoarele pe senile Case CX.

Interactivitatea reprezinta cheia succesului
Referitor la activitatile de comunicare avand legatura cu Expozitia Intermat, Case a ridicat nivelul de interactivitate dintre vizitatori si echipele de specialisti Case, invitandu-i pe primii in lumea Case pentru a participa activ la viata brand-ului.

Totul a inceput cu concursul de pe Facebook denumit „Paint yourself CASE” organizat cu cateva saptamani inainte de eveniment, prin care oamenii erau invitati sa incarce in galeria de fotografii a mini-website-ului Case de la Expozitia Intermat selfie-uri, sa le editeze cu instrumentele online puse la dispozitie si sa le impartaseasca prietenilor pentru ca mai apoi sa castige bilete gratuite la expozitie. Dupa debutul expozitiei, vizitatorii standului nostru au putut fi fotografiati de catre animatoarele Case. Odata incarcate pe mini-website-ul Case de la Expozitia Intermat, fotografiile au fost utilizate pentru a crea in timp real o imagine de tip mozaic a unui produs Case, care ulterior era afisata pe ecranul gigant de la standul nostru si trimisa pe adresele de e-mail ale vizitatorilor participanti.

Designul standului nostru de la Expozitia Intermat reflecta de asemenea intentia noastra de a implica activ toti participantii in viata brand-ului Case. Structura principala din centrul standului creeaza o punte de legatura dintre vizitatori, clienti, distribuitorii Case, echipele de specialisti Case, produsele si brand-ul nostru. Case a dus lucrurile si mai departe odata cu aceasta noua abordare a vizitarii standului, participantii avand posibilitatea sa profite la maxim de posibilitatile oferite de tehnologiile inedite dezvoltate de noi.

Noi tehnologii pentru o vizita captivanta
Case a lansat si noi initiative pentru a-i ajuta pe vizitatori sa profite la maxim de timpul petrecut la stand: aplicatia „Case stand experience” si aplicatia „Case Virtual Experience”.
Aplicatia „Case stand experience”, care putea fi descarcata prin intermediul codului QR disponibil la Smart Point-ul standului, le permitea vizitatorilor sa aiba parte de un tur ghidat al standului, asigurand accesul acestora la materiale multimedia referitoare la diferite produse si servicii prezentate. La finalul turului, vizitatorii aveau posibilitatea sa participe la un concurs cu intrebari privitoare la ceea ce vazusera, in urma caruia puteau castiga o husa pentru telefonul mobil.

In cazul aplicatiei „Case Virtual Experience”, platforma Case Teleportal, cu statii pentru 4 telefoane inteligente, le permitea vizitatorilor sa experimenteze realitatea virtuala Case: ei erau „teleportati” intr-o cariera de piatra, fiind inconjurati de un autogreder, un buldozer, un incarcator frontal pe pneuri si un excavator pe senile. Pentru a „opera” oricare dintre aceste utilaje, vizitatorii trebuiau sa-si indrepte atentia asupra utilajului dorit timp de cateva secunde iar apoi sa urce in cabina sa. Odata ajunsi in cabina, ei aveau un camp vizual de 360 de grade de jur imprejur, putand accesa informatii referitoare la functiile cele mai importate ale utilajului privind punctele de interes plasate in jurul postului de comanda si avand posibilitatea sa-l puna in miscare vizualizand cateva filme video captivante.

Zona dedicata pieselor de schimb beneficia si ea de instrumente interactive de informare, ca de exemplu statia cu ecran tactil de pe care vizitatorii aveau posibilitatea sa configureze un utilaj Case utilizand o gama extrem de variata de accesorii si sa vizualizeze specificatiile complete si avantajele configuratiei alese. De asemenea, echipa de specialisti ai departamentului piese de schimb a lansat o noua serie de filme video de scurt metraj, in care mecanicul Ted raspunde celor mai frecvente intrebari referitoare la mentenanta utilajelor Case si la piesele de schimb originale compatibile cu acestea. Intreaga serie de filme video intitulata „Ask Ted” va fi in curand disponibila pe canalul YouTube al brand-ului Case.
 
Noi colectii din magazinul Case
Tot in cadrul Intermat 2015, Case a mai lansat pe piata si noile sale colectii de imbracaminte, jucarii si machete de utilaje, care vor putea fi achizitionate de la Magazinul online Case incepand cu sfarsitul lunii aprilie. Colectia de haine include tricouri moderne si clasice, sepci si jachete de lana pentru femei si barbati. Colectia destinata copiilor ofera noi modele de jachete softshell, pulovere tricotate si tricouri.

Shuttle care Case Customer Center de langa Paris
Case a configurat un serviciu de mare viteza pentru a-i duce pe vizitatorii standului sau la Centrul de Relatii Clienti de la Paris, oferindu-le acestora oportunitatea de a vedea demonstratii in direct legate de noile produse si de a testa o mare varietate de modele de utilaje. Centrul de Relatii Clienti a gazduit numeroase delegatii formate din distribuitori si clienti care activeaza pe diferite piete din Europa, Africa si Orientul Mijlociu: Franta, Germania, Italia, Regatul Unit, Polonia, Romania, Israel, Algeria, Maroc si Angola.