Ca urmare a dezvoltării serviciilor de mentenanță și de asistență tehnică din ultima perioadă, Titan Machinery România a avut în vedere reorganizarea acestor procese din cadrul departamentului de „Service”. Ca atare, clienții se vor bucura de un proces îmbunătățit și transparent, de la solicitarea intervenției și până la finalizarea acesteia, compania punând la dispoziția tuturor clienților datele de contact (vezi mai jos) ale unui birou de asistență și coordonare pentru fiecare punct de lucru din țară.
Procesul de lucru stabilit inițial a beneficiat de o creștere abruptă a volumului utilaje. Drept pentru care, acesta a fost ajustat constant, acordându-se prioritate urgențelor, respectiv tuturor solicitărilor din campaniile agricole, prin suplimentarea numărului de operatori și de tehnicieni disponibili în timp util la atelierele de operare, respectându-se totodată programările din cadrul acestora.
Titan Machinery România are specialiști supervizori dedicați la nivel de proiect, punct de lucru și de regiune care să îmbunătățească și mai mult fluxul de activitate. În sprijinul atelierelor de service din țară, Titan Machinery are pregătită o flotă de peste 100 de autoutilitare complet echipate, gata să intervină în timp util atunci când sunt solicitate.