La EXPO Milano din acest an, pentru a se atrage atentia publicului, nu au fost folosite cele mai moderne tractoare si combine Case IH sau cele mai eficiente excavatoare si buldozere Case dispuse intr-o expozitie statica. Avand in vedere faptul ca, in general, societatile reprezinta grupul-tinta de la EXPO, instrumentele sunt diferite – chiar daca mesajele-cheie raman aceleasi: eficientizarea agriculturii, dezvoltarea infrastructurii si intelegerea rolului agriculturii si al ingineriei agricole in „Hranirea Planetei, Energie pentru Viata”.
„Se intampla frecvent ca locuitorii din zonele urbane sa nu intelega legatura alimentele pe care ei le consuma, pe de o parte, si agricultura ca si producator primar, pe de alta, si care este drumul parcurs de acestea pana ajung pe masa lor. Pentru EXPO Milano, am ales asadar scurte filmulete video care prezinta scene din viata de zi cu zi de la ferma pentru a-i face pe consumatori sa-si dea seama de unde provin alimentele – si cum contribuie agricultura si ingineria agricola la producerea acestora. Compania CNH Industrial considera ca durabilitatea nu are legatura doar cu o serie de inovatii tehnice – ea se refera si la transformarea ambitiilor noastre productive in ambitii sociale de vreme ce facem tot posibilul pentru a promova bunastarea si o viata cat mai buna pentru toata lumea”, a declarat Andreas Klauser, Presedinte Case IH.
Spiritul Agriculturii
Fiind prezenta la aceasta expozitie cu ambele sale marci (Case IH si Case), grupul CNH Industrial a fost sponsor exclusiv al pavilionului Statelor Unite ale Americii pe partea de utilaje agricole si constructii, aratandu-si sustinerea atat fata de fermieri, cat si fata de agricultura in general. Pe langa filmuletele video adesea repetate in diferite locatii din cadrul pavilionului SUA, mai sunt prezentate pe ecrane imagini si impresii care subliniaza rolul important al ambelor brand-uri in dezvoltarea agriculturii moderne, in promovarea expozitiei intitulate „Food Truck Nation (Camioanelor cu Alimente ale Natiunii)” si in derulare a numeroase activitati de ordin comercial.
„Hranirea populatiei Globului, care se presupune ca va depasi noua miliarde de oameni in preajma anului 2050, este o sarcina descurajanta, lupta impotriva foamei si malnutritiei fiind asadar unul dintre obiectivele cele mai importante ale omenirii. Rolul nostru este acela de a furniza fermierilor mijloace inovatoare pentru ca acestia sa produca cantitatea maxima de hrana posibila – cu cel mai mic impact negativ asupra mediului inconjurator”, subliniaza Andreas Klauser.
Partener puternic si de incredere
Case IH ii ajuta pe fermierii profesionisti sa se ridice la inaltimea provocarilor impuse de agricultura moderna cu cele mai bune solutii, servicii si produse inovatoare de pe piata: tractoare, combine (inclusiv combine de recoltat trestie de zahar si cafea), prese de balotat, utilaje pentru manipularea fanului si furajelor, vehicule utilitare, culegatoare de bumbac, pluguri, semanatori, masini de plantat, masini destinare aplicatiilor speciale, manipulatoare cu brat telescopic si echipamente destinate agriculturii de precizie.
„La sustinerea pavilionului Statelor Unite ale Americii, au contribuit numerosi sponsori si parteneri, care reprezinta majoritatea celor mai inovatoare companii activand intr-un spectru larg de ramuri industriale. Suntem incantati sa intram in parteneriat cu marcile Case IH si Case, ambele apartinand companiei CNH Industrial. Prin angajamentul sau de a promova dezvoltarea durabila si inovatia, ea este una dintre principalele companiile care joaca un rol important in abordarea problemelor globale legate de industria alimentara. Cred ca Pavilionul nostru, care pune accentul pe diferite inovatii avand legatura cu industria alimentara, nutritia si dezvoltarea durabila, va starni discutii importante la EXPO cu privire la hranirea omenirii pe viitor. In special, am cautat sa ne aliem si cu alte tari prezente la EXPO MIlano pentru a dezvolta impreuna solutii inovatoare in vederea hranirii corespunzatoare si durabile a 9 miliarde de oameni”, evidentiaza Doug Hickey, Comisarul General al Statelor Unite ale Americii pentru pavilionul de la EXPO Milano 2015.
Tema principala promovata de Statele Unite ale Americii a fost intitulata „Industria Alimentara Americana 2.0: Uniti pentru a hrani Planeta”. Pe intreaga durata a expozitiei internationale (6 luni), prin intermediul unor povesti avand legatura cu inovatia si tehnologia, reprezentantii Statelor Unite ale Americii au incercat sa demonstreze vizitatori EXPO Milano ca agricultura poate fi nu numai productiva, dar si ecologica.
Infrastructura Agriculturii
„Cu linia sa completa de utilaje de constructii, intre care se numara in special mini-incarcatoarele multifunctionale si incarcatoarele frontale pe pneuri, Case joaca un rol important in sectorul infrastructurii americane si sustine agricultura tarii prin intermediul unor solutii inovatoare complete. In imaginile si filmuletele video afisate la tot pasul in pavilionul Statelor Unite ale Americii, utilajele marcii au fost prezentate lucrand in diferite aplicatii agricole. Astfel, s-a aratat contributia lor la dezvoltarea infrastructurii necesare pentru hranirea populatiei tarii”, a declarat Chris Perkins, responsabilul pentru portofoliul de echipamente de constructii al companiei CNH Industrial si marketing al Case.
Crearea unor punti de legatura
Datorita faptului ca lumea agriculturii se afta intr-o continua schimbare, fermierii si producatorii de utilaje agricole deopotriva trebuie sa propuna abordari extrem de inovatoare. „Pentru noi, aceste schimbari nu se refera doar la proiectarea si fabricarea celor mai bune utilaje agricole din lume destinate producerii eficiente si ecologice a alimentelor, hranei si fibrelor, ci si la necesitatea de comunica tot mai mult cu consumatorii pe marginea unor subiecte avand legatura cu principalul obiect de activitate al companiei noastre.
Tocmai de aceea, am inteles ca trebuie sa acordam activitatilor de prezentare si reclama importanta cuvenita, acestea reprezentand puntile de legatura dintre compania noastra si societate. Prin intermediul tractoarelor si celorlalte produse ale noastre, copiii intra in contact cu lumea masinilor si utilajelor agricole, acumuland astfel experiente „pozitive”, care vor asigura legaturi puternice pe termen lung cu domeniul agricol,” explica Andreas Klauser, Presedintele Case IH.