Titan Machinery România, parte a grupului Titan Machinery Inc., unul dintre cei mai mari dealeri de echipamente agricole și de construcții din lume, vă invită să vă alăturați echipei noastre.
Responsabilități
Preia solicitările de piese de schimb de la clienți și identifică piesele respective;
Întocmește și transmite către clienți ofertele de piese conform politicilor comerciale aprobate de companie;
Verifică și comunică clienților disponibilitatea pieselor;
Alocă în comenzi piesele de schimb din stocurile existente sau plasează comanda la diferiți furnizori;
Consiliază clienții cu privire la achiziția pieselor de schimb comercializate de companie;
Asigură informarea permanentă și în timp util a clienților cu privire la orice modificare apărută în relația de colaborare cu aceștia, cât și cu cele mai noi modificări apărute în oferta de piese de schimb și prețurile aferente;
Este responsabil cu asigurarea transferului pieselor la client, în termenii agreați cu clientul;
Facturează comenzile livrate;
Efectuează operațiuni pe casa de marcat, execută rapoartele zilnice/periodice și încasează și predă monetarul către departamentul financiar.
Candidatul ideal
Experiență anterioară pe o poziție similară (identificare piese, întocmire oferte și vânzare de piese etc.) constituie avantaj;
Deținerea cunoștințelor teoretice cu privire la mașinile și utilajele agricole și de construcții – avantaj;
Abilități bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word; Microsoft Outlook);
Abilitatea de a opera sisteme informatice de gestiune;
Noțiuni de contabilitate primară (registru casă, utilizare casa marcat etc.);
Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu;
Orientare spre client, spre rezultate și spre calitate.